torsdag 8. mars 2012

Telefonbordet...

Noen hadde allerede startet oppussingen her. Men de ble nok ikke ferdige, så da er det bare å gyve løs.




Uten å være 100 % sikker, så tror jeg dette har vært et telefonbord. Ser for meg en grå telefon med skive her. Og under i hylla så lå vel telefonkatalogen? Hva tror dere? Mener å huske noe slikt fra barndommen.




Fikk veldig lyst til å gjøre noe nostalgisk her, ja. Så da var det bare å stupe ned i eska med gammel tapet. Kan man ha en bedre jobb....??!!!??
Jeg fant en koselig tapet med grønne blomster. Det går da tross alt mot sommer.




Jeg synes den passet veldig godt til bordet mitt. Først ble den malt med et par strøk med "hvit lin" fra Jotun. Så var det bare å legge tapet.

Og da ble resultatet slik




Men jeg kunne jo ikke stoppe der... Jeg er jo også veldig glad i å gjenbruke gamle hermetikkbokser. Så når jeg nå først hadde litt tapet tilovers, så kunne jeg jo ikke dy meg.




Selv om telefonbordet har fått en ny look, så ser jeg jo fremdeles for meg en grå telefon med dreieskive....

Siri














Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar