onsdag 21. mars 2012

Så herlig å gjøre ingenting...

Denne skammelen stod bortgjemt hos en brukthandler vi var innom for en stund tilbake. Den måtte jo bare bli med oss ut. Den er litt stilig slik den er også Men har man pensel, så har man pensel...



Da var det bare å sette igang. Først måtte det gamle trekket av.


Da ble den seende slik ut.



Så da kunne det endelig arbeidet begynne. Dette skulle bli en enkel skammel uten noen fiksfakserier.

I fjor vår var jeg på dametur sammen med mine veldig gode venninner. På denne turen plukket jeg opp en frase som jeg skrev ned, og siden har den ligget i veska mi.
Nå var det på tide å plukke den frem og bruke den til noe nyttig...

Så herlig å gjøre ingenting, og siden hvile litt...



Det er nemlig det vi gjør når vi er på dametur! Vi gjør ingenting, så gjør vi litt ingenting etterpå igjen. Innimellom ingentingene, så ler vi ganske mye. Da kommer vi hjem med masse energi kan du skjønne!  






Ble jo litt inspirert av disse damene da jeg skulle jobbe med denne skammelen da. Fargevalgene er kanskje litt preget av det også. Ikke det at de fargene jeg har valgt, er mine venninners favorittfarger. Men rett og slett fordi fargene representerer litt av stemningen fra turene våre: lett og lyst! Her er det ikke rom for mørke tanker. Sverver litt på rosa skyer, og solen skinner ALLTID! Så mye skog som ofte har omgitt oss, så ser jeg i ettertid at stoffet på skammelen skulle ha vært grønt. Skal se om jeg får rettet opp det...


 
Derfor, mine favorittdamer over alle favorittdamer: denne er laget med dere i mitt sinn og i mitt hjerte. Å som jeg gleder meg til å reise på jubileumstur til Edinburg med dere. Da skinner nok solen igjen over grønne heier og vi svever på rosa skyer...


Siri






2 kommentarer:

  1. hehe..Artig sitat! Kjenner meg igjen med det noen ganger:D kjempesøt ble krakken! Har btw sendt dere en mail for litt over 1 uke siden..men kanskje jeg sendt til feil? :P

    SvarSlett
  2. Så fint at du likte krakken. Ja, jeg må si det er en god følelse dette å ikke MÅ noe innimellom. Rett og slett gjøre ingenting!
    Mailen din har nok glippet litt imellom her. Beklager det. Fint du sa fra. Jeg svarer deg der.
    Ha en super dag!
    Siri

    SvarSlett